1.Підвищення професійного рівня, педагогічної майстерності, загальної культури вчителів.
2.Впровадження інноваційних освітніх технологій в навчально - виховний процес.
3.Підвищення ефективності уроку, як складової навчально - виховного процесу.
4.Використання комп’ютерних технологій та впровадженняінтерактивних методів навчання.
5.Створення умов для розвитку індивідуальних здібностей учнів.
6.Створення умов для саморозвитку, самореалізації особистості через постійну співпрацю та співтворчість вчителів та учнів.
7.Розробка методичних рекомендації та їх впровадження в навчально - виховний процес.
8.Обговорення та узагальнення передового педагогічного - досвіду вчителів циклу.
9.0цінка роботи членів методичного об’єднання та клопотання перед адміністрацією про заохочення вчителів за результатами праці.
1.Аналіз результатів освітньої діяльності з предметів.
2.Участь у розробці варіативної частини навчального плану, внесення змін до вимог щодо мінімального обсягу і змісту навчальних курсів.
3.Проведення відкритих занять і відкритих позакласних заходів з предметів.
4.Підготовка й обговорення доповідей з питань методики викладання навчальних предметів, підвищення кваліфікації вчителів.
5.Обговорення доповідей з методики викладання принципових питань програми.
6.Обговорення методики проведення окремих видів навчальних занять і змісту дидактичних матеріалів до них.
7.Розгляд питань організації, керівництва і контролю дослідницької роботи учнів.
8.Організація і проведення педагогічних експериментів з пошуку і впровадження нових інформаційних технологій навчання, застосування на уроках діалогових автоматизованих систем і навчальних курсів, експертно-навчальних систем, демонстраційно-навчальних комплексів тощо.
9.Розробка та вдосконалення засобів наочності ( макетів, стендів, аудіо- і відеоматеріалів, таблиць тощо), а також методики їх використання у навчальному процесі.
10.Ознайомлення з положенням про проведення конкурсів, олімпіад, змагань з предметів.
п\п | Зміст роботи | Відповідальний | виконання |
І засідання | |||
1 | Погодження плану роботи ПСсуспільно -гуманітарного циклу. Погодження календарних планів учителів. Обговорення особливостей викладання та календарно- тематичного планування уроків. | Члени ПС | серпень |
2 | Про підготовку до І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад з суспільно-гуманітарних дисциплін, обговорення орієнтовних завдань. | Члени ПС | серпень |
3 | Проведення інструктажу щодо ведення електронних класних журналів учителів. Ознайомлення з критеріямиоцінювання навчальних досягнень учнів з предметів. | Члени ПС | серпень |
4. | Обговорення особливостей викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу у 5-6 класах НУШ | Члени ПС | серпень |
II засідання | |||
1 | Підведення підсумків І етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад, конкурсах ім.. Петра Яцика та Т. Г. Шевченка. | Члени ПС | жовтень |
2 | Про підготовку та проведення заходів, присвячених Дню української мови та писемності | Члени ПС | жовтень |
3 | Інформаційно-методична панорама (огляд новинок науково-методичної літератури, публікацій фахових видань). | ЧлениПС | жовтень |
4 | Обмін педагогічним досвідом роботи вчителів ПСсуспільно- гуманітарного циклу (виступи вчителів за темами, над якими вони працюють) | Члени ПС | жовтень |
5 | Про оптимальність використання форм і методів навчання на уроках суспільно-гуманітарних дисциплін з метою якісної підготовки учнів до проходження НМТ-2024. | Члени ПС | жовтень |
ІІІ засідання | |||
1 | Про особливості організації та проведення ДПА в 9 класі та НМТв 11 класі з предметів суспільно-гуманітарного циклу. Вивчення відповідної документації та рекомендацій щодо організації ДПА та НМТ | Члени ПС | березень |
2 | Обмін педагогічним досвідом роботи вчителів ПСсуспільно-гуманітарного циклу(виступи вчителів за темами ,над якими вони працюють) | Члени ПС | березень |
4 | Атестація членів ПСсуспільно-гуманітарного циклу | Керівник ПС | березень |
ІV засідання | |||
1 | Стан виконання навчальних програм. | Члени ПС | червень |
2 | Порівняльний аналіз річних результатів навчання у 2023- 2024навчального року, ДПА та НМТ | Керівник ПС | червень |
3 | Обмін педагогічним досвідом роботи вчителів МО суспільно-гуманітарного циклу(виступи вчителів за темами ,над якими вони працюють) | Члени ПС | червень |
4 | Підсумки роботи ПСза 2023-2024н.р. та подання пропозицій на 2024- 2025 н. р. | Керівник ПС | червень |
№ пп | П.І.Б. учителя | Навчальний заклад, який закінчив | Предмет, який викладає | Категорія | Педагогічний стаж |
1. | Безрук Юлія Миколаївна | ХДПУ ім. Г.С.Сковороди | Зарубіжна література | вища, учитель-методист | 31 |
2. | Гужва Вікторія Анатоліївна | ХНУ ім. В.Н.Каразіна | Українська мова та література | Вища, старший учитель | 32 |
3. | Безрук Інна Володимирівна | ХНУ ім. В.Н.Каразіна | Англійська мова | Вища | 15 |
4. | Хоменко Раїса Петрівна | Англійська мова | Вища | ||
5. | Легенька Алiна Вiкторiвна | ХДУ | історія | ІІ | 5 |
№п/п | П.І.П | Назва теми | Термінвиконання | Формаузагаль-ння |
1. | Легенька А.В. | Методика використання додаткових джерел на уроках історії як засіб розширення пізнавальної діяльності учнів | Протягом року | Виступ |
2 | Гужва В.А. | Розвиток комунікативних компетентностей учнів у навчанні української мови | Протягом року | Виступ |
2 | Безрук Ю.М. | Формування літературної компетентності на уроках зарубіжної літератури | Протягом року | Виступ |
4 | Безрук І.В. | Реалізація компетентісного підходу на уроках англійської мови | Протягом року | Виступ |
5 | Хоменко Р.П. | Популяризація читання за допомогою інновацій | Протягом року | Виступ |